You just put your lips together and you come real close

2012-06-16 @ 06:56:34
Kom precis hem, träffade precis Madeleine och Liv. Tog oss en mysig middag på Vapiano och satt sen bara och pratade i nån timma. Ganska soft fredagskväll, bättre än att sitta hemma i sängen och äta chips i alla fall och titta på sista säsongen av Scrubs.

Hände inte så mycket under dagen, bara vart hemma. Tittat på Family Guy, lekt med leksakshästar och städat typ.

Jag, Liv och Madeleine bestämde att under vår resmånad i slutet av året ska vi tre plus Emilia ta en road trip tillsammans, det kommer bli kul! Då jag och Emilia kom tillsammans och Liv och Madeleine kom tillsammans en vecka efter oss kan vi ha resmånaden tillsammans! Bara att jag och Emilia kan börja en vecka tidigare, yay.

Vi satt faktiskt och diskuterade hur sjukt (/kul) det är att vi fyra lyckades hitta varandra då vi är så satans lika/passar med varandra. Jag trodde när jag sökte till au pair att alla au pairer vart torra trista personer som knappt hade sagt ett fult ord eller brutit minsta lilla regel i hela sitt liv. Men nej där hade jag allt fel, finns fan i mig störda personer där ute som är som mig som är au pairer de med. Eller så kan det vara så att jag bara lyckas dra mig till dem.. Jag klagar inte, omöjligt att ha tråkigt med dem. Även om man bor i ett sånt här tråkigt ställe så löser det sig!



Lilla Emilia och jag påväg att träffa värdfamiljerna för första gången, för fyra månader sedan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0