Water Park

2012-06-28 @ 00:50:48
 
 
 
Tre awesome arbetsdagar i sträck, vad händer? Körde killen till campet på morgonen och då flickorna hade en sleep over med flickorna på andra sidan gatan (plus mormodern skulle vara hemma hela morgonen) så stannade jag kvar i närheten utav campet. Satt på ett Starbucks i ca två timmar, kollade senaste True Blood avsittet och läste lite i The Hunger Games, som jag nu äntligen börjat läsa.

Innan jag hämtade upp värdkillen drog jag till banken och fixade lite. Vi kom hem, åt lunch. Och sedan runt halv två dog vi till en vatten park inte särskilt långt härifrån och jaaa, jag kom nyss hem. Fem timmar senare... haha. Är helt död. Ungarna hade i alla fall kul, till och med jag hade kul.

Nu väntar jag bara på att min värdmamma ska komma hem så jag kan åka iväg och köpa lite saker inför imorgon. För imorgon åker jag till Carlifornia! Yay. Ska jobba fram till klockan tre typ, sedan kör min värdmormor mig till flygplatsen. Awesome.

Kommer blir helt sjukt att inte träffa Madeleine på typ, tio dagar! Vi får panik när vi inte setts på två.. Oj vad mycket osammanhängade text det blev. Puss hej.


 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0