Snow White & Harry Potter

2012-06-27 @ 05:19:52
148 dagar, så länge har jag vart här nu.

Just nu känns det bra. Inga riktiga konflikter med barnen, det är sommar och jag bara njuter av livet.

Vart precis och såg Snow White and the Huntsman med Madeleine, vet inte vad jag hade för förväntningar. Höga skulle jag tro, men ändå hört att den inte skulle vara särskilt bra utav vissa. Men min åsikt är i alla fall att den är helt klart värd att se. Kristen Stewart är jag inte ett särskilt stort fan utav då jag inte tycker om henne alls som Bella Swan i de två första Twilightfilmerna (hon ter sig bättre i de senare). Men kan erkänna att hon vart bra som Snövit, och man kan inte neka att hon är snygg. Annars är Chris Hemsworth satans vacker! Bara han gör att filmen är sevärd.

Imorgon, efter värdkillens Lacross camp, ska troligen jag och Madeleine ta barnen till en stor vattenpark, förhoppningsvis blir det kul.


Nu blir det att titta på Harry Potter and the Sorcerer's Stone / Philosopher's Stone. ♥


Här får ni njuta utav min underbara humor. (Plus lite extra utav Ruper Grint ♥♥)








 


Insåg att det blev mycket förnedring utav Twilight.. Har absolut inget emot Twilight! Vill bara ha det sagt.
Hej.

 

Kommentarer
Postat av: Jennie

HAHAHA, jag dör!

2012-07-01 @ 12:51:50
URL: http://jenniemargareta.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0