Ikeaaa

2012-06-14 @ 05:37:48
135. Det är så måga dagar sedan jag klev på planet i Göteborg. Om någon vart intresserad att veta.

Är fortfarande värdelös på att uppdatera och jag kan inte ens skylla på att jag har fullt upp, för det skulle vara en lögn. Sommarlov för ungarna nu, vilket betyder att jag börjar typ nio på morgonen nu istället för tre på eftermiddagen. Vad gör vi på dagarna då? Hänger vid poolen, ansträngande jag vet. Och då jag nu börjar tidigare på morgonen slutar jag tidigare på kvällen. Och då går jag upp till mitt rum tittar på några avsnitt med Scrubs, sover en stund, tittar lite mer och sedan möter Madeleine. Redan fått in den vanan.

Har funderat på vad jag har åstadkommit sedan jag kommit hit och här är min lista:

♦ Tittat på alla Friendsavsnitt
♦ Lyssnat på alla Harry Potterböcker på ljudbok
♦ Tittat på alla Pretty Lilttle Liarsavsnitt
♦ Snart tittat klart på alla Scrubsavsnitt
♦ Snart läst klart alla Pretty Little Liarsböcker
♦ Tittat på Transformersfilmerna en miljon gånger. Nästan.

Och på tal om antal dagar så är det cirka två veckor tills jag får träffa min lilla mamma. Dem har bokat klart, så nu ska jag bara se när jag ska möta upp dem. Inte helt fixat än, men skall väl prata med henne om det till helgen. En sak som är sämre nu under sommaren, då jag börjar jobba tidigar på morgonen är det för tidigt att skypa då alla man känner typ är på jobbet (typ alla) och när jag slutar är det oftast försent och alla ligger och sover (Igen, typ alla)


Tror jag ska sluta skriva nu, för har skrivit om allt för mycket olika saker och jag borde fundera på att lägga mig snart.

Nej en sak till. Jag och Madeleine åkte äntligen till IKEA för första gången (för min del.) Och fysatan va gott det var med Svenska köttbullar! Köpte med mig lite att äta, som chokladbollar, jag har vart lycklig de senaste dagarna, dock är dem nu slut och börjar sakta känna mig mer och mer deprimerad igen.

Nej nu är det godnatt. Hej.




Köpte med mig två (egentligen tre men glömde kvar en utav dem i kassan...) ramar från Ikea.



Jag och Madeleine fick för oss att ta lite bilder på vägen hem från Town Centret runt tre på morgonen i lördags (/söndags)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0