Game of Thrones and Pink

2012-06-26 @ 05:14:22
Om bara några veckor lämnar min tyska vän Maike mig. Hon vart en utav de personerna Jennie presenterade mig för. Och den jag pratade mest med när Jennie åkte. Så i lördags vart det födelsedag/avskedsutgång. Temat vart Rosa. Så jag fick lånat en rosa klänning utav Madeleine, rosa naglar, rosa underkläder, rosa fjäder på ena ögonfransen och rosa rosor till födelsedagsbarnet.

Hade lite problem med att komma in på klubben för min del, då jag inte är 21.. Men Maike fick allt in mig, och tydligen vart jag den enda under 21 de släppte in, och nej jag fick inte dricka alkohol där inne och alla vakter/bartender höll koll på mig. Haha, ganska kul faktiskt och jag hade en riktigt rolig kväll.

Annars då? Min värdkille har Lacross camp idag (måndag) tills på onsdag, så hämtar upp honom där efter att han har sprungit runt i cirka tre timmar. Idag blev det att vi åkte till poolen igen, första gången på länge efter det. Förra veckan vart det för varmt(!) för att ens vara utomhus. Och sedan körde jag värdkillen igen till lacross träning (japp, ännu mer träning) Så idag blev det jobb från 9-8. Trött? Nej, inte alls..

Och snart kommer mamma och Ari hit. Helt sjukt vad jag längtar. Och det mor har lovat ta med till mig är: lakrits, lakrtistuggumi, tre olika sorters choklad och mjukisbyxor!! Fyfan vad jag saknar mjukisbyxor. Visst man kan köpa det här, men inte sånna med muddar, ni vet nertill. Finns bara helt raka och tråkiga.

På tal om annat,satan vad jag börjar få mer och mer ont i mina leder och min kropp.. Rygg, nacke, höfter, fingrar, armar, fötter och min jävla tinning är typ spänd? Underbart. Har de senaste åren haft ont i fingrarna när jag vart utomhus i kallt väder. Men hela kroppen, när det inte är kallt. Seriöst? Får hoppas att detta bara är tillfälligt.

Har snart tagit mig igenom serien Game of Thrones. Kan erkänna att jag inte direkt fastnade till en början, men envis som jag är -  har jag börjat kolla igenom en serie måste jag försöka se klart den -  och det är jag glad att jag gjorde, helt fast vid det här laget!

Utanför klubben i lördags.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0