DC

2012-06-20 @ 05:33:36
Jag vill starta detta inlägg med att få er alla att tycka synd om mig då jag vart sjuk (Läs: döende) de senaste två dagarna. Dock när jag vaknade imorse mådde jag okej så min värdmamma åkte till jobbet, BAM en halvtimma senare ville jag krypa upp i fosterställning i sängen. Men ikke, hade tre ungar att vårda. Blev väl inte mycket gjort under dagen, då jag knappt orkade röra på mig. Flyttade från soffa till soffa i princip.

Men men hade ju som sagt en weekend i DC med käraste Madeleine. Vet inte riktigt om man ens kan kalla det weekend, vart bara en natt sååå. Kom i alla fall dit, asfint hotell! (bilder kommer upp den dagen jag orkar). Drog senare och spande in staden lite. Tråkigt faktiskt att jag inte vart i DC särskilt många gånger då jag bor mindre än en timma där ifrån. Hur som helst, drog oss tillbaka till hotellrummet, taggade och gjorde oss iordning för en kväll med utgång.

Söndag: Hotellets pool, med lite huvudvärk..


Skypade med mamma idag, och vi bokade min biljett till Califorina! Yay så om 186 timmar typ kommer jag träffa dem! Glad tjej.

Godnatt.




The White House.


The Monument.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0