There's a fine line between love and hate

2012-07-31 @ 05:54:04

Alla som känner mig vet hur otroligt vacker sångröst jag har.. Och detta är något mina värdbarn får stå ut med varje dag. Börjar seriöst tycka synd om dem. Sjunger med i varje.jävla.låt. Har blivit skadad, kan inte hålla käften. Det är högt och förjävligt. De sitter där tysta och tittar konstigt på mig.

I alla fall, är totalt slut. Igår blev det att jag ”jobbade” tills efter tolv, då barnen aldrig kom i säng. Vilket resulterade i cirka tolv timmar.

Imorse väckte jag flickorna och tog dem till sommarskolan. När jag kom hem grejade jag lite i huset, städade osv och hjälpte sedan Mimi bära ut saker på garageuppfarten, som senare några skulle komma och hämta upp. Och vid tolv åkte jag för att plocka upp flickorna. Tog sedan värdkillen och hans kompis till Redskins Training Camp - vilket är att man åker och kollar på footballslagets träning typ.. Jag vet inte. Tre timmar innan träningen börjar kan man åka dit och typ kolla i tält och köpa massa saker. Gick runt där i typ en timma innan träningen började och kollade sedan i cirka en halvtimma innan de tröttnade och jag ändå behövde åka hem igen. För när jag kom hem vart det att få flickorna i ordning (som vart hemma med mormor) för att åka på dansklass. Först sitta och vänta i en timma när den ena hade Hip Hop. En timmas break – åka och äta middag på Taco Bell. Och sedan sitta och vänta när den andra ha en timmas balett. Kom hem cirka halv nio… Alltså ytterligare en dag över tolv timmar.

Satt sedan i köket med mormodern och värdkillen, gosade med ett utav marsvinen – något jag aldrig gjort. För att så fort man närmar sig de där djuren skriker de och springer runt som galningar, vägrar bli lyfta. Men tror denna är döende.. Eller förkyld. För hon klagade inte när jag lyfte upp henne, kröp jättenära mig när jag gosade och när jag satte ner henne på golvet rörde hon sig knappt. Ska snart gå ner och kolla till henne igen. Förhoppningsvis mår hon bättre imorgon. Skulle vara bra om man tar död på en utav marsvinen när värdmamman är borta menar jag. Trodde nästan vi hade dödat en utav fiskarna också, den låg helt sitt vid ytan utan att den rörde sig. Men det slutade med att jag skakade runt hela tanken och då blev det liv i honom(/henne.. inte en aning vad det är för något). Så hittills är alla djur vid liv.

Imorgon blir det ännu en lång dag. Sommarskola på morgonen, inte planerat vad vi ska göra under dag än dock – troligen åkta till någon pool, alldeles för varmt för att göra något annat. Och sedan på kvällen ska jag ta killen och hämta upp hans footballutrusning. Tydligen börjar hans footballs camp nästa vecka. Nu behöver Sandra sömn. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0