HP

2012-07-31 @ 19:52:32
Stackars lilla marsvinet dog förut. Hon vart fortfarade vid liv när jag vaknade imorse och körde flickorna till skolan, myste lite med henne innan vi åkte. När jag kom hem så dog jag i sängen i två och en halvtimma, skulle egentligen städa och tvätta typ.Men vart så trött att jag inte ens rörde mig. När jag kom hem igen efter hämtat flickorna låg hon där, stilla.Trodde flickorna skulle bli ledsna, men de vart typ "Jahajaaa, vad ska vi göra idag?" .... I alla fall, sitter i köket nu - troligen men en bruten tå. Råkade sparka till någonstans, minns inte ens vart. Kan knappt gå. Ska väl ta dem till poolen snart, bara att de för en gångs skulle leker helt ensamma utan minsta klagomål.

Vill också bra passa på att säga grattis till Joanne Kathleen Rowling och Harry Potter som fyller år idag yay.Ska ta på min Hogwart t-shirt dagen till ära. Hejdå

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0