Friday the 13th

2012-07-14 @ 05:18:35
Kom precis hem från en underbar middag med värdfamiljen, mamma och Ari. Visste absolut inte hur detta skulle gå. Språkskillnader, barnens beteende osv. Men kommunicationen vart det inga problem med, jag fick väl hoppa in åt mamma emellanåt och barnen vart i sitt bästa humör. Riktigt kul vart det!!

Tog barnen på premiärer av Ice Age - Continental Drift tidigare idag. Satans rolig och riktigt bra. Barnen gillade den och det vart helt enkelt en bra dag.

Imorgon runt tio ska jag hämta upp morsan och Ari på deras hotell de stannar på. Ska ta dem till Leesburgs Outlet, Dulles Town Centre och Zinga. Det jag har planerat just nu, och visa dem här hemma också såklart - huset och området. Får se hur många nätter de stannar, min värdmamma pratade på att vi kunde ha en barbeque på söndag om de är kvar. Lät riktigt roligt faktiskt

En sak jag kände av förut. Efter att jag hämtat upp dem på metron åkte vi till Starbucks (så de kunde boka hotell och Ari ville ha kaffe.) Så det blev att jag tog dem till det Starbucks jag och Madeleine alltid åker till. När vi satt där kändes det så otroligt konstigt. Fel. Jag menar, detta är mitt ställe och område. Inget negativt menat egentligen. Bara att detta är mitt liv och jag har levt det "ensam" i ett halvår snart. (Och med ensam menar jag att jag kände ingen här innan jag kom hit och jag har skapat mig mitt liv här själv.)

Hur som helst, nu blir det lite Friendsavsnitt innan jag släcker lampan Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0