So hold up your lights, let it shine

2012-07-20 @ 06:04:15

Man kan inget annat än älska vädret här i Virginia. Har vart sol hela dagen och över hundra grader. Och nu på kvällen satt jag och Madeleine utanför Starbucks, fortfarande ganska soligt, lite moln. Blir mer moln. Mörkare. Och på mindre än en halvtimma spöregnar det och himlen blinkar som ett irriterande klassrumsljusrör. Tyckte däremot det vart väldigt mysigt, dock blev Madeleine lite rädd. Mes.. ♥

Dagen förövrigt har vart riktigt bra. Vaknade runt halv tio utav min värdkille står och knackar försiktigt på dörren. Han tyckte jag skulle ta honom så han kunde köpa Converse. En timma senare vart vi på väg mot Leesburgs Outlet. Han köpte ett par svarta, jag köpte ett par vita – vilket inte vart helt planerat. Chillade där en stund innan vi åkte och hämtade flickorna.

När vi kom hem ringde grannflickan och ville leka, vi skulle till poolen – slutade med att hon åkte med hon med. Låg mest som en strandsatt val vid sidan av poolen hela tiden. Orkade inte leka med dem i poolen idag, vilket jag faktiskt brukar göra. Men orkade mig bara i när jag behövde svalka mig, vilket behövdes typ varje kvart i den här värmen. Efter några timmar blev vi tvungna att bege oss hemåt, då värdkillens badbyxor sprack i grenen. Kunde inte låta bli att skratta lite haha…

Har inga särskilt planer för helgen faktiskt. Vet inte om det är skönt eller typ stressigt haha. Jag och Madeleine ska dock försöka spela paintball någon dag. Om vi orkar.

Borde lägga mig snart, ska upp riktigt tidigt imorgon för att köra min värdmamma och en utav flickorna till flygplatsen. Såååaatteeeh god natt.

Btw satte på Kapten Röd - Ju mer dom spottar i bilen förut med värdkillen. Ville se vad han hade för åsikt. Den vart inte positiv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0