Känner du lyckan genom sorgen?

2012-08-07 @ 01:50:29

Isabelle har skällt på mig att jag är dålig. Så ska väl försöka skriva ett inlägg igen. Men skyller på att jag hade väldigt mycket att göra förra veckan. Jobbade mellan 10-12 timmar varje dag, med barn = jävligt utmattad. 

Tror inte det hände så mycket annars förra veckan. Åkte och träffade Madeleine, Bobby och några andra killar på onsdagskvällen (tror jag det var) på King Pinz – bar, bowling, guitar hero och annat. Ganska trevligt, dock vart jag jävligt trött. Men kul att träffa Bobby igen, längesedan jag gjorde det och han flyttade nu i lördags. Får väl hänga med Madeleine och träffa honom någon mer gång.

Fredag åkte jag, barnen och Mimi och såg den nya Diary of a Wimpy Kid-filmen. Jag skrattade mer än barnen såklart. Hängde hemma på kvällen, jag vart trött och min värdmamma kom hem (och Madeleine ville spendera tid med Bobby innan han flyttade så kunde inte vara med henne..)

Lördag, romantisk middag med Madeleine. Såg The Watch på bio, även den jävligt bra. Dock fruktansvärt överdriven haha. Vi åkte och träffade Justin och några av hans arbetskompisar senare.  Åkte till ett ställe som henne The Green Turtle. Helt okej, ganska litet och typ inget folk. Åkte sedan hem ganska tidigt.

Nu ska jag vänta på att pizzan kommer, vilket borde vara när som helst. Känns så satans amerikanskt att ringa och beställa pizza och så kommer de hihi..

Ska även lägga upp bilder från California/Nevada någon dag. Har äntligen blivit klar med att lägga över dem, gå igenom och rensa dem och även redigerat lite. Men de som är vän med mig på facebook kan ju se dem där…. Hejdå.




Två biler från LA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0